Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Odbor sociálních věcí

Kampaň MÍT DOMOV A RODINU (SAMOZŘEJMOST NEBO VZÁCNOST?)

Logo kampaně

Kampaň MÍT DOMOV A RODINU „Samozřejmost nebo vzácnost?“ v Libereckém kraji odstartovala roku 2015. Jejím cílem je propagace náhradní rodinné péče a získávání nových pěstounů či osvojitelů. Už o rok dříve se začala scházet pracovní skupina pro vyhledávání náhradních rodičů. Liberecký kraj je jedním z jejích zakladatelů. Pracovní skupina realizuje aktivity pro vyhledávání náhradních rodičů a nastavuje kampaň tak, aby oslovovala veřejnost po celém kraji.


Jednou z dílčích aktivit kampaně je neformální setkání s názvem Co ještě nevíte o náhradním rodičovství aneb povídání u kávy o dětech, které nás potřebují. 

Co ještě nevíte o náhradním rodičovství

CO JEŠTĚ NEVÍTE O NÁHRADNÍM RODIČOVSTVÍ ANEB POVÍDÁNÍ U KÁVY O DĚTECH, KTERÉ NÁS POTŘEBUJÍ

Láká Vás myšlenka stát se pěstounem? Uvažujete o osvojení dítěte? Napadají vás otázky a neznáte na ně odpovědi? 

Neformální setkání se koná každý první čtvrtek v měsíci od 13:00 do 17:00 v budově Krajského úřadu Libereckého kraje ve 2. patře v místnosti 280. Přijďte se nás zeptat.


MÝTY O NÁHRADNÍM RODIČOVSTVÍ

Jedním z témat kampaně jsou mýty, které panují o náhradním rodičovství. Znáte nějaké takové mýty, nebo naopak si o některých tvrzeních myslíte, že jsou pravdivá? Pracovní skupina pro vyhledávání náhradních rodičů vydefinovala 8 mýtů, se kterými se v praxi setkáváme. Tyto mýty jsme uveřejnili na bannery, které v rámci kampaně používáme. Podívejte se na fotky z Týdne náhradního rodičovství, během kterého byla na několika místech v Libereckém kraji s bannery seznámena široká veřejnost.

Foto1

foto2

Foto3

Více fotodokumentace naleznete na https://www.facebook.com/mitdomovarodinu